Jesteś tutaj : Homepage

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Czy zakupy przez eShop-baseny.pl są bezpieczne?

Biorąc pod uwagę, że prawo daje konsumentom prawo do zwrotu towaru zakupionego za pośrednictwem Internetu, w ciągu 14 dni bez podania przyczyny, można powiedzieć, że zakupy w naszym sklepie są bezpieczniejsze i wygodniejsze w porównaniu z klasycznymi sklepami. Jeśli dodamy różnorodność i jakość towarów oferowanych u nas, oraz wygodę zakupów z domu klienta, czy kilka rodzajów finansowania, są zakupy w naszym sklepie nie tylko bezpieczne, ale również skuteczne i przyjemne.

Za jak długo od zamówienia otrzymam towary?

W opisie każdego produktu podano czas dostawy. Dzięki znacznej ilości produktów znajdujących się w naszym magazynie czas ekspedycji wynosi 1-2 dni roboczych. W przypadku towarów, które są wyrabiane na zamówienie (m.in. plandeki słoneczne i plandeki zimowe) czas dostawy wynosi 7-14 dni roboczych. U każdego zamówienia termin dostawy potwierdzamy przez e-mail lub telefonicznie.

Jak zostanę poinformowany o terminie dostawy zamówionego towaru?

Po tym jak wbiorą Państwo konkretne produkty a następnie odeślą zamówienie na nie, będą Państwo informowani e-mailem z naszego systemu o dokonaniu zamówienia. Najpóźniej następnego dnia roboczego zostanie Państwu przekazana na adres e-mail (lub telefonicznie) informacja z potwierdzeniem terminu zamówienia i sposobem jego dostawy.

Jak mogę zapłacić za towar?

Płatności można dokonać na trzy sposoby: 

  1. Płatność przy odbiorze. Płatność za towar jest regulowana w gotówce, za pokwitowaniem, w momencie odbioru zamówionego towaru (na adresie odbiorcy/kupującego) od kierowców firm kurierskich lub usług transportowych.
  2. Płatność z gŕy przelewem bankowym. Sprzedający wysyła adres e-mail kupującego, lub telefonicznie przekazuje kupującemu, dane niezbędne do zapłaty towarów (całkowita kwota, numer konta bankowego, inne). Po kontroli kwoty przelewu na koncie sprzedającego i jej sprawności towary zostają wysyłane na adres podany przez kupującego.
  3. Płatność gotówką. Po otrzymaniu towaru do sprzedawcy w naszym sklepie: Eshop-bazeny.cz; ul. Denisova 381, Jičín 506 01, CZ.

Jak jest organizowany transport zamówionych towarów?

Towary/produkty o wadze do 50 kg i standardowych rozmiarach są wysyłane za pośrednictwem DPD (tradycyjnie są dostarczane bezpośrednio na Państwa adres następnego dnia roboczego od naszej ekspedycji). Towary cięższe i większych rozmiarów są dostarczane służbą kurierską DHL (w przeważającej części przypadków są dostarczane w ciągu 1 lub 2 dni roboczych od wysyłki bezpośrednio na Państwa adres).

Co się stanie jeśli nie będę na podanym adresie w dniu dostawy?      

W przypadku mniejszych przesyłek wysyłanych za pośrednictwem DPD zostanie Państwu wysłany dzień przed dostawą SMS informujący o dostawie. W dniu dostawy kierowca zkontaktuje się z Państwem i poda dokładniejszy czas dostawy. Jeśli jednak i w tym przypadku nie będzie możliwy odbiór zamówionego towaru, kierowca przekaże Państwu kontakt telefoniczny, pod którym istnieje możliwość domówienia innego terminu odbioru towarów. Jeśli jednak towar nie zostanie odebrany od firmy kurierskiej w ciągu 7 dni, cała przesyłka będzie odesłana na adres Sprzedającego.

Czy można zakupione towary zwrócić? 

Zgodnie z Ustawą o ochronie konsumenta, konsumenci/kupujący towary za pośrednictwem sklepu internetowego, mają prawo do zwrotu towaru w terminie do 14 dni od jego otrzymania. Warunki zwrotu zakupionego towaru zostały opisane w punkcie nr 6 Ogólnych warunków handlowych.

Jaka jest GWARANCJA na oferowane towary?                                                                                                                                                                        

Minimalna gwarancja na wszystkie sprzedane towary wynosi 24 miesiące od daty zakupu. U wybranych produktów zapewniamy przedłużoną gwarancję zarówno kompletnego produktu, jego części lub sposobu jego zużycia.O tak przedłużonej gwarancji zawsze wyraźnie informujemy w opisie konkretnego produktu.

Gdzie i w jaki sposób mogę towary reklamować?

Towary mogą być reklamowane w okresie reklamacyjnym, przez odesłanie reklamacji na adres Eshop-bazény.cz (eshop-baseny.pl). Sposób reklamacji jest opisany w punkcie 7 i 8 Ogólnych warunków handlowych. Reklamacje towarów podlegają regulacjom zawartym w Kodeksie cywilnym i Ustawie o ochronie konsumentów.

Istnieje możliwość instalacji zakupionego towaru, przez sprzedajacego?

Tak, za obopólną zgodą, możemy wykonać montaż zakupionych towarów. Cena montażu jest uzgadniana indywidualnie i zależy od rodzaju i zakresu prac oraz typu zakupionych towarów .


© 2005-2017 Eshop-bazeny.cz | Webprovas.com